Gå til innhold

Fødeplass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å få svar ang dette fra fredrikstad?? jeg har ikke hørt noe ennå, å er 21 uker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har legen din søkt? I så fall kan det sikkert ta litt tid på grunn av ferietider evt?

Skrevet

ja han søkte i mai...

Skrevet

oi, da ville jeg purret. Du får jo fødeplass uansett, men greit å ha papiret:)

Lykke til! Heldige deg som er over 20 uker:)

Skrevet

ja er deilig det. her endelig fått roen til å tørre å begynne å kjøpe ting og slikt:)

Skrevet

Ja, det skjønner jeg. Tør ikke kjøpe noe ennå, selv om jeg har veldig lyst. Er bare 13+4, så tør ikke ennå. Tør begynne å glede meg til UL, men tenker ikke lenger enn det. Var innom nøstebarn i dag og kjøpte gave til ei venninne som skal føde om en måned. ÅH, der er det fantastisk mye fint! Tenkte jeg skulle stikke dit å kjøpe garn etter UL, dersom fosteret er friskt! Så kan jeg feire med å hekle ett teppe:)

Skrevet

Jeg var også slik, er så kjedelig HVIS det skulle være noe som skjedde lissom.. kjedelig å sitte igjen med alt sammen uten noe å glede seg til..

Skrevet

Herlighet, ja! Ser for meg å sitte der, helt tom, med en haug av babyting... Orker ikke utsette meg for det.

Du er heldig som skal føde i Fredrikstad! jeg bor i oslo, men vurderte det en liten periode. Litt langt å reise da:)

De har blitt så flinke på å forebygge revning! Hadde jo finske jordmødre hos seg lenge for å lære teknikken:) Flott:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...