Gjest Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 drømte at marcus døde i krybbedød.. herregud så jævlig.. det var så utrolig virkelig... egentlig skulle sambo stå opp med han idag tidlig men jeg måtte ta han,måtte bare kose med han og takke høyere makter for at det bare var et mareritt... verste jeg har vert med på...
♥Rime♥ Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Uff så ekkelt, må være det verste som er å drømme slik! jeg får ofte sånne "glimt" at jeg ser for meg et av barna mine detter ned trappa eks. Helt uten videre. skikkelig ekle ting. Men er sikkert for jeg er så redd noe skal skje. Føler meg nesten unormal noen ganger, hehe.. uff..
mamma`n til nurk Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Uff, fæl drøm!! Men jeg hørte en gang at om man drømmer at noen nær deg dør betyr det at du får et sterkere bånd til de...
Mild, Marcus & Mille Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 usj, sånt er ekkelt husker ikke drømmene mine lenger jeg. da jeg var gravid hadde jeg drømmer hver eneste natt, men nå husker jeg de aldri lenger. MEN jeg ser for meg ting hele tiden da. - når jeg står og venter på tog/buss ser jeg alltid for meg at høyere makter bare drar vogna foran toget/bussen og jeg ikke klarer å stoppe det. - når jeg bærer han er jeg alltid redd, ser for meg at han detter i bakken og hodet "splætter", eller at jeg tryner osv. - når han ligger i vugga eller senga må jeg hele tiden bort for å kikke. skrur faktisk på alarmen annenhver time om natta så jeg kan stå opp for å kikke på han. selv om han sover 6 timer i strekk nå! når jeg var sengeliggende tvang jeg sambo opp om natta for å sjekke at alt sto bra til med lillegutt. - når jeg skifter bleie er jeg redd for at stellebordet bare skal dette sammen. - liker IKKE å kjøre bil, får skikkelig angst. sitter og er dritnervøs hele veien. GLEDER meg sykt til dette går over (det går over, ikke sant?)!
strekkmerketrollet Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 ser for meg ofte at jenta vår faller ned trappen siste dagene nå så drømmer jeg sjikkelig intense drømmer om at JEG blir skjikkelig syk! At jeg får vite at jeg kommer til å dø fra barna mine ganske snart eller blir så syk at jeg ikke klarer å ta meg av de BLÆ! ja det lurer jeg også på.....;det går over, ikke sant?!
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Klokken 5 bråvåknet jeg og skjønte ikke hvor jeg var henne. DEt var skikkelig ekkelt !!!Hadde drømt at sambo ble nark(oman) og at han drev å spiste disse "hypper" tablettene... han var kjempe avhengig og ga totalt faen i alt og alle. Husker at jeg var helt knust i drømmen, og at Politi var inne i bildet flere ganger.. skrekk og gru! Jobber som vekter og pleier å ha mareritt om at jeg selv blir nark osv.. men dette var helt forferdelig. Sukk! Er vi ekstra utsatte for sånne ekle mareritt om dagen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå