Gå til innhold

Brannsår på rompa!!!!!!!!:s


Anbefalte innlegg

Skrevet

Off..Hehe..Sitter her med det jææævligste, styggeste brannsåret på rompa! Var i lekeland i dag med jenta mi og jeg prøvde en rutsjebane.

Den var veldig treig så jeg skulle ta sats og hoppe ned og så skli

(spretten hoppe-slott-rusjebane);p

Så hoppa jeg da og skleeei nedover og braant opp hele rompeskalken, ææææ:s

 

Spørsmålet..hehe...Går slike brannsår vekk? Eller er jeg merket for livet?..Huff..Godt jeg ikke er av typen som valser rundt i tangabikini på stranda ihvertfall;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Auuu, det hørtes vondt ut! Hvordan klarte du det, tok du en Britney eller..? ;op

Men det går nok bort skal du se, neste sommer kan du frem med stringbikinien igjen hehe..

Skrevet

Haha,ja sant;p

 

Jeg hadde på en litt løs dongribukse og hoppa ned, så når jeg da skle tror jeg at jeg må ha..nei vet ikke rispa jaffal opp heele halve æsen:s

deilig;)

 

Sitter på min bedre halvdel nå;p hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...