Hot Midget ! Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Off..Hehe..Sitter her med det jææævligste, styggeste brannsåret på rompa! Var i lekeland i dag med jenta mi og jeg prøvde en rutsjebane. Den var veldig treig så jeg skulle ta sats og hoppe ned og så skli (spretten hoppe-slott-rusjebane);p Så hoppa jeg da og skleeei nedover og braant opp hele rompeskalken, ææææ:s Spørsmålet..hehe...Går slike brannsår vekk? Eller er jeg merket for livet?..Huff..Godt jeg ikke er av typen som valser rundt i tangabikini på stranda ihvertfall;p
smakk Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Auuu, det hørtes vondt ut! Hvordan klarte du det, tok du en Britney eller..? ;op Men det går nok bort skal du se, neste sommer kan du frem med stringbikinien igjen hehe..
Hot Midget ! Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2007 Haha,ja sant;p Jeg hadde på en litt løs dongribukse og hoppa ned, så når jeg da skle tror jeg at jeg må ha..nei vet ikke rispa jaffal opp heele halve æsen:s deilig;) Sitter på min bedre halvdel nå;p hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå