Gå til innhold

Litt redd nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden i ettermiddag har jeg hatt veldig mange kynnere, jeg er plaget med dette, men jeg syns de har vært så intense i forhold til hva som er normalt. Kjenner det spesielt på høyre siden og så går det bakover i ryggen. Kan det være at det er bare noe som ligger litt i klemm eller? Eller burde jeg ringe føden. Er 27+2 idag så. Når jeg gikk med min første kan jeg huske at jeg hadde det litt slik på slutten, men det er vanskelig å huske helt. Kan bare ikke tro at det kan være modningssmerter nå!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du kjenner nok liv i magen, og ikke har blødninger eller direkte vondt (utenom de vondtene kynnerne gir), så ville jeg gitt det natten for å se om det går over. Ta hensyn til helsen din og slapp av, legg deg godt til rette (så godt som det er mulig..hihi) og pek på det du vil ha så samboeren din kan hente det til deg :) Om du fremdeles har det slik imorgen, tar du en telefon til jordmor eller føden :)

Skrevet

jeg hadde tserke kynnere fra jeg var ca5-6 mnd på vei så sikkert ingen fare.jeg fødte over termin:=)

Skrevet

Syms du skal ringe føden for sikkerhets skyld. Jeg hadde kynnere fra uke 12 og utover, av og til ganske sterke men det var ingenting galt. Syns imidlertidig at du skal ringe siden du er bekymret.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Koster ikke særlig mye å ringe føden og det tar ikke særlig lang tid, så jeg ville ha gjort det. Siden du synes dette er mer enn normalt, og det går bakover i ryggen så er det greit å være føre var. Ser at nr 1 er født i mars i fjor, og forskning viser at ved tette svangerskap er faren for premature rier litt høyere enn ved et par år i mellom svangerskapa.

Skrevet

jeg er i grunnen enig med det at du bør ringe å kansje fått sjekk men sikkert ingenting å være redd for.jeg ble også det:=)uten grunn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...