Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 han er ikke utro, det vet jeg 99% med sikkerhet. han er så sjeldent borte så det må i så fall være innenfor jobbtiden. men, jeg tviler sterkt at han rekker det. han har bare ikke lyst, og for han holder det masse med en gang i mnd. eller det som mindre er. jeg er frustrert, for føler jeg har større behov. har prøvd å formidle det til han flere ganger det siste halve året, har prøvd å ta initiativet etc. men han har bare ikke lyst:-(.jeg vil legge til at vi har hatt sex, kanskje en gang i mnd de siste mnd, men føler vel ikke at han er veldig entusiastisk... jeg er i god form og anser meg som attraktiv, men føler vel at selvfølelsen ikke blir på topp av dette. kan noen skrive noe om lignende historier, uten at det nødvendigvis var grunnet utroskap. det tror jeg faktisk ikke. det eneste jeg begynner å forstå er hvorfor folk blir drevet til utroskap - det er når de ikke får nok hjemme. jeg ønsker ikke at det skal bli løsningen på mitt problem, men ser at det kan skje en gang om ikke ting endrer seg....
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Samboer har sånne perioder, hvor han ikek har lyst fordi han er sliten og trøtt. Og ja, det er veldig frustrerende!!!! sexen er med på og skape nærhet, det er jo ofte en kombinasjon.... Har ingen gode råd og komme med, men du får litt sympati
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Som om jeg skulle skrevet det selv... Min er også utrolig lite initiativrik når det gjelder sex, det er ikke noe tema i det hele tatt, må dra det ut av han... "Savner du det virkelig ikke...? Hvorfor vil du ikke....?" Får aldri noe fornuftig svar på det, jeg har gitt opp å ta initiativ, selvtillitten blir ikke akkurat på topp når man ikke får den "oppmerksomheten": Så jeg føler virkelig med deg, jeg har ingen gode råd jeg heller.... Så lenge du har prata med han og tatt initiativ selv, så vet jeg ikke.... kanskje prøve å "spice" opp ting litt, så han synes det er spennende....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå