Gå til innhold

andregangs fødene og hode festet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på kontroll i dag og da sa hun at hode var nesten helt festet,var lite hun kunne bevege på det... noen som har erfaring med at det ikke vil ta så lang tid til jeg føder da.? vet jo det er et kurrulent spm som er umulig å svare på men trodde ikke det var så vanligt at de festet hode tidlig 2gang. er uke 36 + 4 i dag.. har egentli ikke tro på at noe vil skje på et par uker....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er annengangsfødende.... han her festet seg i uke 33 og er nå snart i uke 39. Det er ikke tegn på noen ting at han festet seg "tidlig" selv om jeg er annen gangs, men bare at han gjør seg klar.

Må nok finne andre tegn ;-)

Skrevet

Jeg er 2 gangs og fikk beskjed forrige mandag at hodet var delvis festet. Er 38+3 i dag, og dessverre ingen tegn til fødsel ennå. Jeg også håpet at det kunne bety noe, og jm sa at jeg sikkert ikke kom til å gå over, men jeg har nå mine tvil. Forrige kom ti dager over.

Skrevet

kjedeligt da:) jaja.. har nå god tid ennå før jeg blir lei så jeg får bare smørre meg med tolmodighet. takk for svar uansett:)

Skrevet

Babyen har ligget med hodet ned i over to måneder, og her sitter jeg - få dager før termin. Så det betyr nok ingenting, er jeg redd!

Skrevet

Er 2, gangsfødende. Hodet har vært nesten festet side uke 35. Var på kontroll i dag, 38.2 uker, Hodet er nå festet. Er rimelig lei og klar til å få ho ut.

Jordmor trodde ikke det ville gå så mange dager over termin siden ho har gjort seg klar så tidlig, men man vet jo aldri.

Fullmåne nå til helga, sies at de skal være gode tider for fødsel.....

Skrevet

Hodet har vært nesten festet/festet i siden uke 37 (det var da jeg var på kontroll, kan jo ha skjedd før), er snart 39 uker på vei nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...