Arb.ledig husmor Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Vi har autopass brikke, og abb på sørlandet.. Noen som vet hvordan eg kan få endret abb til Bergen? Må jeg sende inn brikka, og starte nytt i Bergen, eller kan eg bruke samme brikke?
Trulte76 Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 jeg har ikke autopass brikker..men jeg trudde det gjalt alle bomstasjoner merket med autopass jeg..samme brikken altså tar jeg feil nå?
3b@rnsmor-30* Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 du kan bruke samme brikka ja. men det som er greia er at der du har bestilt abonementet ditt, er der du har rabatt på bommene.. men du kan bruke den over alt. jeg skulle gjerne ha bestilt meg sånn brikke jeg, men klarte ikke å finne noe sted det gikk.. har leita på www.autopass.no...
Monajenten Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Tror de gjelder i Bergen også. Det er jo akkurat som "klipp" på den, så tror ikke det spiller noen rolle hvor du kjører. Vet ihvertfall at mamma og de var i Stavanger (vi bor i Bergen) og kjørte gjennom Autopass der.
melkekua™ Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Esso stasjoner selger brikke, kjøpte min der.
Arb.ledig husmor Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. juli 2007 Eg alt det dere skriver om, men problemet mitt er at jeg vil endre abb, sånn at det er billigere for oss å kjøre gjennom bomringen i Bergen... Så spm er om jeg kan gå inn på bergen bro og tunell og legge til brikkenummeret mitt der, eller om eg må kjøpe meg en ny?
olla Skrevet 24. juli 2007 #7 Skrevet 24. juli 2007 Det vet jeg ikke, men det burde jo vært mulig. Tungvindt å avslutte et abonement, levere inn brikke, for så å få et nytt...stress!! Hør på en essostasjon, de vet kanskje?!
3b@rnsmor-30* Skrevet 24. juli 2007 #8 Skrevet 24. juli 2007 ok. alle essostasjoner? har en esso her nemlig, men ingen bom før langt unna.... hehe..
Arb.ledig husmor Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. juli 2007 Har fått brikke nummeret vårt over på bergen nå, men får ringe kr.sand i mrg å høre hva eg gjør der...
Strandnelliken Skrevet 24. juli 2007 #10 Skrevet 24. juli 2007 Vi flytta fra Tønsberg til Bergen for ca tre år siden. Da måtte vi retunere brikka fra Tønsberg og fikk pengene som sto igjen tilbakeført direkte til konto. Så måtte vi kjøpe en ny brikke i Bergen og starte på nytt. Det var eneste måten å få rabatt på i Bergen. Ring til Bro og Tunell så får du vite hva du skal gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå