lillegull:) Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 endelig fikk jeg somla meg til å registrere meg som bruker her.. synes siden er så utrolig fin og lærerik. jeg har termin om tre uker også har jeg et spml jeg lurte på om noen kunne svare på har den siste tiden hatt mensmurringer i rygg og mage, ikke direkte vondt, men kjenner de.. er ikke der konstant heller..men i natt etter jeg hadde vært oppe å tisset ble det værre. ganske ubehagelig en stund også ga det seg.. er dette begynnelsen på noe tror dere?? min mor har født tre barn før termin, og litt spent på om det er arvelig.. litt dumme spml kanskje, men har ikke gjort dette før..hehe:) lille vennen er festet og har vært det i noen uker.. men denne beryktede slimproppen har jeg ikke sett noe til ennå, men er visst ikke alle som merker noe til den.. jaja, det var det jeg lurte på da, håper noen har noen tips:)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Hei og velkommen hit ) FIn måte å slå ihjel litt tid på dette her også ) Kan være begynnelsen på noe, men det trenger ikke. Det er ganske så vondt når det er igang. Jeg hadde kjempevonde tak i magen i 2 dager før fødsel sist. Til slutt var det sånn at jeg ikke kunne snakke under riene... Slimproppen så jeg aldri noe til. Lykke til videre )
lillegull:) Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2007 takk for svar:) jepp... tror jeg skal få noen timer til å gå her gitt.. godt med litt alenetid når samboern har lagt seg også..hehe.. lykke til du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå