Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Ønsker meg en lang liste :-) Kan han spise havre/hvete grøt som vi spiser?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Min gutte er snart 8 mnd,da jeg var på 6 mnd kontroll,sa hs at han kunne få smake på alt vi spiste,utenom melkemat og så har jeg lest om noe annet,men jeg bet meg ikke helt fast i det,for det var ting som vi ikke pleide å spise.Men bare la dem smake først,ikke gi hele porsjoner,for å se hvordan de reagere på maten.Så her smaker lillegutt på nesten alt vi spiser.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Smaker på det meste, men tenker sånn posjonsmessig? Kan da ikke være farlig å gi grøt vi spiser istede for denne 8-12 mnd grøten?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Kan jeg gi henne den grøten jeg spiser? Quick and easy havregrøt med vann for eksempel? Ingen som vil dele med meg hva din spiser?
Molait Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 em..han spiser alt vi spiser han. Liker ikke noen middagsglass (prøvd iaf 30 forskjellige!) Gir han ikke honning, peanøtter (el nøtter) eller renb melk. Eller youghurt. Har heller ikke gitt ham risengrynsgrøt da set er så mye melk oppi der. HAdde kanskje gått bra men. Ellers spiste han i dag reinsdyrstek:) Også kake etterpå. Og jordbær. Og is. Spist mye rart av middager... tandoori, kinamat, grandiosa... jeje sikkert dårlig mor og får vel ratt pepper. (hihi)
Molait Skrevet 24. juli 2007 #7 Skrevet 24. juli 2007 min er 11 mnd i dag forresten:) el i går om man er nøye på det.. ang havregrøt..prøv deg frem da vel. Skal helst ikke ha så mye melk før året men de er jo like rundt hjørnet nå og kan starte med tilvenning. Gi noen skjeer og se hur det går:)
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #8 Skrevet 24. juli 2007 Skal gjøre det. Har gitt vanlig middag som vi spiser uten tilsatt salt da. Grøten kan jeg blande med vann også! Har også fått kake, is +++ u name it Men som sagt posjons messig er det jeg tenker på :-) Så da er det vel bare å gi og se om det går bra :-) Forresten, har fått ordentlig middag nå i 3 dager, er fremdeles mett når hun skal ha kvelds :-) Så ingen tvil om at det metter mye bedre enn disse kjøpglassene!! Takk for svar :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå