Gå til innhold

Svangerskapsforgiftning, er jeg hysterisk????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i uke 31.Dette er mitt andre svangerskap.I mitt første svangerskap fikk jeg svangerskapsforgiftning.Nå har jeg begynt å få vann i kroppen og spor av proteiner i urinen (jeg har tatt hjemmetester).Jeg har ikke vært hos legen siden 25.juni og skal ikke til jordmor før 2.august.Bør jeg gå til legen eller jordmor før?Vet ikke om jeg er hysterisk eller ikke... Trenger råd....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville prøvd å få time før da, om ikke annet så for å slippe å gå og bekymre meg.

Skrevet

Takk for svar.Jeg føler at jeg er litt hysterisk, men det er jo bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite...

Skrevet

Ja, jeg syns du skal gå på en ekstra kontroll så du får målt blodtrykket ditt!

Svangerskapsforgiftning kan utvikle seg fort og lage litt plunder både for deg og barnet. Sjekk heller en gang for mye enn litt for lite.

Det er fort gjort med en kontroll, hvertfall på helsestasjonen. Kan jo være en tålmodighetsprøve å vente på legen av og til :)

Lykke til og håper alt er i orden!

Skrevet

På legesenteret jeg går til, trenger jeg ikke time hos legen for å sjekke urinen.

Kanskje du kan levere en urinprøve å få den sjekket.

Blodtrykket tar jo heller ikke lang tid å måle - greit å få gjort det.

Skrevet

Du er ikke hysterisk, og det er dessuten fort gjort å få tatt en sjekk! Lykke til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...