Gå til innhold

strekkmerke krem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke så stor tro på strekkmerke-kremer.. men det er jo kanskje verdt ett forsøk ettersom den ikke var så dyr. De har bra kremer fra Weleda også (fåes kjøpt på helsekost). Jeg tror det beste du kan gjøre for å hindre strekkmerker er å drikek mye vann, skrubbe huden litt (gjøre den smidig) og smøre morgen og kveld med hvilken-som-helst bodylotion. Litt gode gener kommer også godt med ;)

Skrevet

Jeg har veldig vanskelig for å tro at strekkmerkekremer virker, huda er jo helt ødelagt (min i alle fall). Men den var jo ganske billig, så du kaster ikke bort så mye hvis du prøver, -selv om jeg ikke har helt troa.

Skrevet

smør på med spenol..

jeg gjorde det :)

Jegfikk ingen..ikke etlite et engang..men det kan så klart være hudtypen jeg har også da..

Men fikk tipset med noen andre om å smøre på med spenol..

Skrevet

Hehe, synes jeg ser Spenol tar bort strekkmerker ja;-)

Skrevet

ikke tar vekk..men forebygge under graviditeten jeg tenkte på..

Skrevet

Jeg kjøpte en god en fra Decleor, som faktisk funker...de har blitt mye mindre synlige, og har falma en del..den kosta rundt 500kr...men funka på meg ihvertfall =)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Spenol hjalp i alle fall ikke under graviditeten med snulla!:-/

Jeg har hørt at helsekoster selger noe som heter dr. Ritter...skal visst lukte som f***, men være effektivt.

Skrevet

Jeg har ikke troen på sånne ting....brukte det i mitt forrige svangerskap, og det funket ikke. Strekkmerkene kom uansett, så det beror på hva type hud man har og hvor ung man er. Yngre mennesker har mer elastisk hud. Så arv har mye å si ja!

Skrevet

Venninna mi selger en til ca 800kr... Og ho sier at den hjelper kun på røde strekkmerker.. Når strekkmerkene e blitt kvite e det vanskeligere å få dem vekk... Så eg har valgt å la være å prøve, selv om brystene mine ikkje e noe fine....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...