Gå til innhold

stakkars jenta våres...


Anbefalte innlegg

Skrevet

har ei snuppe som blir to år om noen dager..igår lekte hun med ett annet barn,og de hoppet ned fra en liten stein,falt helt feil å har nå gips på hele høyre foten..brakk begge legg beina i høyrefot..stakkars jenta.. måtte bare skrive det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkar, hørtes ikke gøy ut!

Skrevet

Nei huff!!

Det er så dumt når sånne små skader seg!!!

Jeg blir helt fra meg hver gang småen vår skader seg. Tror nesten jeg har det verre enn ham! Hihi.. Har vært noen ganger på legevakten og limt i hodet og fjeset og bandasjert fingre osv...

Småen gir sin stakkars mor tidlig grå hår... :oD

 

God bedring til jenten deres!

Skrevet

Huffda, stakkars liten!! Må hun operere senere?? Får håpe hun slipper det, og at foten leges fort. God bedring til lilejenta di :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...