leiknir Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 har ei snuppe som blir to år om noen dager..igår lekte hun med ett annet barn,og de hoppet ned fra en liten stein,falt helt feil å har nå gips på hele høyre foten..brakk begge legg beina i høyrefot..stakkars jenta.. måtte bare skrive det...
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Nei huff!! Det er så dumt når sånne små skader seg!!! Jeg blir helt fra meg hver gang småen vår skader seg. Tror nesten jeg har det verre enn ham! Hihi.. Har vært noen ganger på legevakten og limt i hodet og fjeset og bandasjert fingre osv... Småen gir sin stakkars mor tidlig grå hår... :oD God bedring til jenten deres!
Stor_smil Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Huffda, stakkars liten!! Må hun operere senere?? Får håpe hun slipper det, og at foten leges fort. God bedring til lilejenta di
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå