Gå til innhold

Er det noen fra Telemark her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 21 år og fra Porsgrunn.. .Eivind er 15 mnd...

Kjenner ikke så mange "unge" mødre, så det hadde vært koselig å blitt kjent med noen :) Kanskje dratt på treff eller slikt?

Jeg er alenemor, og studerer forresten :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Grorud og Eva Madeleine «3 bor på Ulefoss, og hun er i alle fall svært interessert i å møte folk i Telemark...skjønner henne veldig, for jeg har et inntrykk av at det er få fra Telemark her, og det er jo kjipt å være den eneste. Men det vet du jo selv. Selv har jeg bodd lenge i Skien, men bor i Oslo nå, men er innom Skien av og til.

Skrevet

Har ikke funnet mange her fra Telemark nei... Et er par, men de er "gamle" hehe...

Du får si ifra hvis du skulle komme tilbake til Skien da! :)

Skrevet

Heeeey! Det er som Riga+hippiesnulla & piratspira sier! Jeg er ifra telemark, bor på Ulefoss!!!! Jg er så og si desp! Nå skal ei venninne av mg ha baby da=)=) tihi, er sååå gla=) ho er bare 2 mnd på vei da, så snuppa mi er godt godt 9-10 mnd når ho får baby, men=) hihi..hva med å møtes Karin?? :D

Skrevet

Ja, det hadde vært stas :)

Hvor gammel er du? Og hvor gammel er Eva Madeleine?

Skrevet

Er 17 (snart 18) :) Eva er 6 uker, så hun er ganske så lita i forhold til din lillemann=) Men vi er jo fortsatt unge mødre begge to da=)

Skrevet

Ja, det er vi da :)

Hvordan kommer du deg rundt da? Er det bra med busser og sånn mellom Ulefoss og Skien/Porsgrunn eller?

Bor du sammen med barnefar eller?

Skrevet

Går ganske greit med busser faktisk:) Har jo ikke lappen så.. Kjæresten min har da, han pleier å kjøre meg litt rundt hvis jg skal no.. (ha ha jeg har mopedlappen da, men kan jo ikke akkurat få med meg lille snuppa på moped :P he he...)

Bor sammen med barnefar vettu..=) Gjør du eller?

Skrevet

Går dårlig med moped da ja.. Hehe...

Jeg bor ikke med faren desverre... Vi flyttet fra hverandre for 7 mnd siden (til lørdag) :S

Men vi er heldigvis venner da, så det går greit :)

Men hvis det går greit med busser så kan det jo kanskje gå ann å møtes enten i Porsgrunn eller Skien? Jeg er ikke kjent på Ulefoss i det hele tatt desverre... :S Burde vel kanskje være det i og med at ste-faren min er fra Helgen, men den gang ei.... Hehe....

Har du og kjæresten din vært sammen lenge eller? Var snuppa planlagt?

Skrevet

WHAT!!! bor i HELGEN!!! :D hva heter han? he he:P

Ja vi kan møtes i porsgrunn ell skien vettu.. har mormor i porsgrunn, på vessia.. så kan jo bare være hos henne etter vi har møttes for den saks skyld, så slipper jeg å stresse liksom=)=)

Vi har vært sammen i 2 og 1/2 år..så ikke så utrolig lenge liksom.. Håper ikke det skjærer seg iallfall.. Snuppa var ikke planlagt men vi visste med ein gang at vi skulle beholde da når først "uhellet" var ute=) har alltid hatt lyst på baby liksom.. Men, kansjke ikke sååå tidlig da men=) gjør det beste ute av det=)

Syns med dg og barnefar da..:(

Skrevet

Også var det meg da,

Notodden, 23 år.

har en datter på fem uker.

er på laang sommerferie hos min mor i vestfold da, men er tilbake i løpet av august!

Skrevet

Hehe... Han bor ikke i helgen nå lenger da... :) Solgte gården og gifta seg med mamma'n min.. .Hehe...

Kan vi ikke prøve å møtes da? Kan jo f.eks. ta en by-tur eller noe sånt noe? En runde på down town eller slikt går jo ann?

Bra dere tok ansvar når dere sto meidt oppi det syns jeg :) Eivind var på ingen måte planlagt han heller gitt... Hehe... Men veldig velkommen :) Bodde sammen med barnefar, men flyttet derfra ved juletider... Var litt kjipt, men har det bedre nå :)

Skrevet

Glemte å si at jeg går på skole nå i sommer, men har ferie fra 3 til 13 august.... Har eksamen denne helga, og til fredag har jeg siste eksamen...

Den uka jeg har ferie skal Eivind har innkjøring i barnehagen, men de 3 første dagene skal han ha korte dager der, så vi kunne kanskje prøvd å møtes en av de dagene? Mandagen f.eks? Altså 6 august? Da skal vi nemlig bare være i barnehagen fra 10 til 12 ca...

Kanskje du fra notodden har mulighet til å bli med også? :)

Skrevet

JA:D kan vi ikke gjøre det da?=) Typen har fri på mandager og, så da gidder han sikkert kjøre oss ut dit:) Så kan vi rusle litt rundt da vettu:) Hvis vi avtaler å møtes på down town ett ell annet sted til et klokkeslett da? Og VinterSol: Bli med du også da!! :D

Du må ha masse lykke til på eksamen! klemmer!

Skrevet

jeg er 21 år, datteren min 16 mnd og vi kommer fra notodden

Skrevet

Kan vi ikke møtes på down town sånn i halv 2 tida da? Kan det passe? På bakeriverkstedet f.eks?

Dere fra notodden: bli med begge 2 da :)

Skrevet

Det passer kjempe fint det :-) har ny profil, for det er noen som hadde klart å hacke seg inn på min gamle og endret passord.. Så hvis det plutselig begynner å stå masse dritt ell no på den gamle profilen min (Grorud og Eva Madeleine) så er det bare noen som kødder liks.. Også hvis noen begynner å skrive innlegg fra detbrukernavnet.. Så vet dere det. he he.. Men i halv to tiden passer kjempe fint for meg iallfall :-D moro hvis de to på notodden også blir med :):) klemmer

Skrevet

Hei igjen dere, kan vi møtes en times tid tidligere tror dere?

Sånn halv 1, 1 tiden? Hadde vært flott altså, ellers blir det bare rot med sovinga til Eivind... Også skal vi på middag til mormora mi, og det hadde vært litt kjipt å måtte dratt nesten med en gang liksom....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...