Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 å komme ut? Min datter er 3 mnd på lørdag. hun klør som besatt i gommen om dagen. Jeg synes det er tidlig.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Gullgutten her begynte veldig tidlig å klø pga tenner,han fikk den første tanna 1 dag før han var 5 mnd,så fikk han den andre dagen etter. En tannlege sa at gjennomsnittalderen på å få tenner var 8 mnd.Gutten min er snart 8 mnd og har allerde 6 tenner
*Sjokomelk* Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 gutten min på 4mnd holder på og få begge hjørnetennene oppe, desse har plaget han siden han var 3mnd ... også har det akkurat kommet en liten en nede ...ser den såvidt men plager volsomt =) fikk høre fra HS at han var tidlig ute men slett ikke uvanlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå