Gå til innhold

Mange som har shoppet fra den nye H/M katalogen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så utrolig mye lekkert de hadde. Ble salvsagt skjørt, topper, jakke og strømpebukser på meg til høsten! I tillegg var det jo et lekkert sett man kunne få med gratis. Måtte faktisk kasta katalogen i dag siden jeg så lett blir fristet til og bestille mer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke enda, men skal. Eneste jeg er litt usikker på er str på klærne der... så jakke, topper, genser osv.. Bruker til vanlig 36, men det er på veromoda.... aner ikke hvordan hm er i str:-)

Skrevet

Bestilte noe til Martingullet jeg!

Skrevet

shoppa litt fra den i går gitt, var mye fint der:)

Skrevet

Har bestilt for lenge siden. Fikk den katalogen for ca.2 måneder siden. En av få som fikk muligheten til å forhåndsbestille:-) Handla for over 3000 kr. Jeg skal visst få de i slutten på denne måneden.

Skrevet

Sendte inn i dag. :P

Mest til storesnuppa, og litt til meg selv. :P

Skrevet

prøver å holde meg til det kommer rabattkoder ;-)

Skrevet

Gjett om jeg har...ringte faktisk inn bestilling til mine tre små for 2600,- i dag...ho eldste på 9 trenger en del nytt, så er det så artig når de selv krysser ut det de liker:)

Til meg selv finner jeg seff ikke noe...

Skrevet

ikke bestilt noe enda.. men kikker og kikker... hehe...

Skrevet

Jeg bruker vanligvis mest 34 og noe 36 av overdeler på Vero Moda. Bruker det samme på H&M, så vil tro at de er ganske like i størrelsene.

Skrevet

Er det det samme som i butikkene, eller er det større utvalg i katalogen?

Skrevet

Har bestilt en del ja, men fysj for en mote. For ikke å snakke om de stygge skoene som er på vei inn i butikkene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...