Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Overgangsstønad når jeg mottar uføretrygd???
pøber´n & je Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Ja det har du. Den blir da redusert etter hva du tjener. Regner ikke med at du får over 25000 brutto i mnd på det, så da får du det. + at barnet må være under 8 år.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Tuuusen takk for svar!! Jeg har to jenter, ei på fire og ei på 6 mnd. Vet du om noe mer økonomisk hjelp jeg kan ha krav på? Hodet mitt jobber på spreng for å finne ut om jeg og jentene får beholde huset vårt. Takker så mye igjen for svar!
pøber´n & je Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Du får jo barnetrygd for en til. Bidrag. Jeg vet ikke om du får bostøtte når du eier selv, men det kan du jo finne ut på www.husbanken.no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå