jiha Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Har hørt så utrolig mye om alle som har mista er inne og lurer på om det er helt normalt å miste? Går å tenker på det heeele tia, at jeg ikke kan glede meg får mest sannsynlig mister jeg.. Tunge tanker=(
Mamma med to søte små Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Fikk beskjed på sykehuset at 3 av 10 graviditeter havner i do. Litt brutalt sagt, men det var det legen sa. Krysser alt for deg at det går bra!
mamma`n til nurk Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Er ca 10% har jeg hørt. Har også blitt ganske paranoid av å lese om alle som har mistet her, men det er dessverre ikke noe annet å gjøre enn å slappe av og håpe på det beste!! Pleier å ordne seg for de fleste.
tudeluuu Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Det jeg har hørt er at alle opplever å miste 1 gang pr fruktbar alder, dette er gjennomsnitt, så at noen opplever det flere ganger, og andre aldri vil jo da være helt naturlig. Dette er SA/MA som man oppdager. Det skjer jo også mye aborter som bare kommer ut med mensen, og disse merker man som regel aldri noe til!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Denne ligger inne på første siden 1. trimester: http://www.barnimagen.com/forum/thread/9594475 Litt statistikk også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå