Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 ....det synes lille rosa:-) Etter å ha trasket opp og ned og frem og tilbake i dyreparken, så traff hun endelig en likestilt figur:-) En leken apekatt som klatret og tullet og gjorde rampestreker - i et tempo som ikke engang en mor kan klare å følge.......akkurat som henne selv!!! Det var stas!!!! Hun hylte og lo og tullet og tøyset med apekatten:-) Tigeren var også spennende, men apen altså - den var helt sjef:-) Så har jeg vel fått bekreftet det jeg trodde......lille rosa stammer ihvertfall fra apene;-))
allerhelstNorge Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 ha ha ha.... gjør vi ikke alle det på en eller annen måte da? Noen er bare mere tydlig på apekatt fronten enn andre. Se på vårs to f.eks: Noen er flinkere til å klatre ut vinduer på natten enn andre )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2007 Hahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ..............................eh......nettopp;-)))))
allerhelstNorge Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Hi hi hi hi hi hi..... God hukommelse, lett i kroppen og yngre jeg vet du. Det er sikkert derfor intet vindu for høyt, bare min kropp som er noe kort...... men den er akkurat passe lang til meg.... Og bare for å ha sagt det: utenfor, på trappa her i Råde, sitter bestemor og bestefar under varmelampe og hører på Radio Øst eller var det Vikingarna...)) Du herlige sommer....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2007 O sole mio;-)) Jeg tror det er Julio Iglesias;-))
Ronja65 Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 Synes jeg ser gulljenta: rosa-)...Thyra tror alle hunder heter Tudde...(Tudor, er navnet på morfars tax, men til daglig kalles han bare for Tudde:-). Når hun ser en hund, så ler hun høgt og sier...Tudde, Tudde, Tudde... så ler hun i gjen. Ingen forskjell altså på Tax og andre raser altså..:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå