*WinnieThePooh* Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Hei! Nå er lillegutt på 2 mnd ute i vognen med to trillepiker på 11 år. Hva er vanlig å betale i timen?? Takker for svar
olla Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Jeg gav 20 kr pr time når jeg hadde ei på 10 år, eller var det 11. Men du kan jo ikke gi 30 kr i timen til begge to, det er alt for mye. Kommer litt ann på hvem som har spurt ol.
*WinnieThePooh* Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2007 Jeg tenker selv 20 kr timen, og når de er to så blir det jo 40 kr. Høres det for mye ut? Aner ikke hva som er vanlig, men vil jo gjerne at de skal komme tilbake også..
olla Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Om du gir til begge, så er 20 kr timen absolutt nok!! Kan nok også gi 15 kr, men det avhenger jo av hvor lenge de har han. Hvor ofte er det snakk om og hvor lenge av gangen??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå