Gå til innhold

Hvor mye til trillepiker?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

 

Nå er lillegutt på 2 mnd ute i vognen med to trillepiker på 11 år. Hva er vanlig å betale i timen??

 

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gav 20 kr pr time når jeg hadde ei på 10 år, eller var det 11. Men du kan jo ikke gi 30 kr i timen til begge to, det er alt for mye.

Kommer litt ann på hvem som har spurt ol.

Skrevet

Jeg tenker selv 20 kr timen, og når de er to så blir det jo 40 kr. Høres det for mye ut?

Aner ikke hva som er vanlig, men vil jo gjerne at de skal komme tilbake også..

Skrevet

Om du gir til begge, så er 20 kr timen absolutt nok!! Kan nok også gi 15 kr, men det avhenger jo av hvor lenge de har han. Hvor ofte er det snakk om og hvor lenge av gangen??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...