Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 høres ut som hun har møtt sitt store idol eller noe.. ikke misforstå meg, jeg synes northernlights er ei kjempejente! Hun virker vedlig koselig og det hadde sikkert vært koselig å møte henne (som mange andre her). Men det var bare måten HI skriver på som fikk meg til å le hehehehhehhee. Ååååååååh er jeg ikke heldig? Kan tenke meg dere er missunnelige knis
ALIICE Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 He-he.. Har lest det ja, og måtte le. Ho har vist møtt sitt store idol ja=) Koselig for ho da=)
Mamma`n til turbo Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Jeg skjønner godt at hun synes det var gøy å møte Northernlights i RL, har fått inntrykk av at de kommer spesielt godt overens og både har kontakt her, på mail og på tlf. Skjønner ikke at det var noe du gadd å lage ett innlegg om!
ALIICE Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Kjære turbo mamma! Dette er jo ei krangleside, da er det vel lov å lage innlegg om hva du vil eller? Du har vel sikkert veldig lyst til å møte nordlys du også, kan jeg tenke meg=)
Mamma`n til turbo Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Hehehe, synes bare at det var litt smålig å prøve å drite it Mom2Two her inne:p
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 Du er sikkert en av dem som er missunnelig;-) Skjønner ikke at dette var noe du gadd å svare på he he
ALIICE Skrevet 24. juli 2007 #7 Skrevet 24. juli 2007 Det er vel ingen som driter ut mamma til 2 her!! Du tråkker nok i salaten nå, alle skjønner at du også er en stor fan av nordlys=)
Butterfly_Flip Skrevet 24. juli 2007 #11 Skrevet 24. juli 2007 Nei.. ikke noe galt med det innlegget. Hadde nok kjørt innom selv jeg hvis jeg var i USA....
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #12 Skrevet 24. juli 2007 Nothernlights er guden her inne....det har vel alle skjønt for lenge siden? Sikkert ei koselig dame, har aldri "pratet" med henne...
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #13 Skrevet 24. juli 2007 det stinker.....!!! Alle smisker med northernlights, og mom2two er helt fjern.
Northernlights Skrevet 24. juli 2007 #14 Skrevet 24. juli 2007 Her var det mange som var sjalu, gitt =) Må bare komme innom dere også!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #15 Skrevet 24. juli 2007 Hun sa ikke noe om at folk kan være misunnelige, HI. Må da være lov å synes ting er koselig,uten å bli hengt ut her?
Tokatter_USA Skrevet 26. juli 2007 #16 Skrevet 26. juli 2007 Kanskje jeg også skulle komme innom, Northernlights? Jeg bor jo i USA, så det burde jo være enkelt ;-) Er det i SC du skal bo? Hm, jeg reiser en del, men jeg tror neppe jeg noen gang kommer til å dra dit. Ikke i arbeidsøyemed, iallfall. Men hvis du noen gang kommer til nordre Iowa, er du hjertelig velkommen hit! Denne helgen skal det være Nordic Fest her - det selges da rømmegrøt, krumkaker og "varme pølser" på gaten. Det skal være bunadshow og gammeldansoppvisning. Snups skal tre i "festdrakt" som min mormor sydde til meg i sin tid. Vi gleder oss!
Northernlights Skrevet 26. juli 2007 #17 Skrevet 26. juli 2007 Det er i NC jeg skal bo, men er du i de traktene,må du for all del komme innom! Jeg skal ha vaffelhjernet klart =) Tror ikke det blir noe reising oppover statene på lenge på meg, men man vet jo aldri. Jeg er medlem av sons of Norway nå,så jeg får fulgt med litt mere på det som skjer i de forskjellige statene. 17.mai neste år SKAL feires i Washington DC, det vet jeg iallefall. Må bare kjøpe bunad til pjokken min først. Flagg har vi =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå