Gå til innhold

Er det bare meg som er sånn, eller finnes det flere????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi skal på ferie så forbereder jeg gjerne et par uker i forveien med klevask og planlegging av hva vi må ha med.

Denne gangen har jeg sist uke sørget for at alt tøyet til 12 åringen (som har vært hos faren sin og kommer til oss kvelden før vi reiser) er rent. Denne uka her har jeg vasket tøyet til oss andre og klargjort sånn at jeg onsdag kveld tar siste maskin sånn at det siste tøyet blir tørt til fredag kveld og jeg får pakket ned det om vi skal ha det med.

Ellers så har jeg skrivd liste over det vi må handle før vi reiser fra den byen flyet lander i og ut på landsbygda (mat til unga, og litt annet småstæsj), har og også lagd liste over ting vi ikke må glemme å ta med (babycalling, bøyle til tripptrappen osv. osv.). Så var det listen over ting vi i siste liten må huske å gjøre før vi låser døra og setter oss i drosja.

Skal bare være borte 8 dager, men det er så kjipt å ha glemt noe unga trenger.

Flere som er som meg???

Gubben må selv pakke og ha kontroll på det han trenger å ha med seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gudskjelov...trodde det bare var meg jeg:-)

Skrevet

ehm.. så det er flere av meg altså! Jeg kunne hatt "liste" som mellom navn.. skal ha lister på alt, spesielt når det kommer til planlegging :)

Jeg kan fint skrive en liste over ting jeg skal ha på meg på feiren også.. sånn at jeg vet at jeg har med meg nok klær til enhver anledning...hihi:)

Skrevet

trur nok di fleste er sånn gitt:) hehe

Skrevet

Høres kjent ut! :)

Skrevet

ikke alene der nei. har liste for hva som skal i koffert/bag og liste for håndbagsje....

Skrevet

aaaaaaaaaPHU... da var jeg heldigvis ikke alene om dette.

Skrevet

Oi, blir helt imponert, jeg.

Jeg fikser alt kvelden før, og får som regel med alt vi skal ha med.

Jobber best under press, jeg!

Skrevet

ikke helt der jeg...

vi reiser to dager til Kristiansand på torsdag morgen, tidlig....

har ikke begynt å pakke noe enda jeg.. skal ta det i morgen.. har ikke mye klesvask, for det har jeg klart å holde unna den siste tiden.. så setter på en maskin i morgen tidlig og slenger det i tørketrommelen etterpå...

Skrevet

Vi reiser også til Kr. sand på torsdag tidlig, og her er alt ferdig pakket og stablet pent på rommet!

Er kontrollfreak på det området:o))

Skrevet

Jeg ELSKER lister!!! Og å være godt forberedt! :o)

Skrevet

Jeg er hvertfall ikke sånn, men det hadde vært praktisk og vært sånn, da hadde jeg sluppet å alltid måtte dra på klesbutikker i ferien for å finne ting vi har glemt å ta med, eller som ikke var rent når jeg pakket dagen før vi skulle reise :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...