Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 jeg får full o.stønad og så jobber jeg så jeg får 2400,- i mnd så jeg holder meg innen for d som er lov å tjene uten at den blir redusert. men så lurte jeg på,jeg trekker 7% skatt av alt sammen,vil jeg få baksmell da? eller for jeg noe igjen? lurer litt på om jeg må trekke mere.
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 har ikke peiling egentlig, men svarer likevel.. saksbehandleren min sa jeg kunne tjene 2000 pr mnd uten at os ble redusert..? men uansett lønner det seg og jobbe. 7% var lite, men slik som jeg har forstått det får du alt igjen uansett (skatteklasse 2)
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 kan jeg spørre om noe? er 2400 du tjener, før eller etter skatt? jeg tjener ca 3-4tusen fra jobben etter skatt og får 5-6 tusen etter skatt i os... det vil si at jeg før skattfår 5-6 tusen fra jobben og 8tusen fra os! jeg håper det høres triktig ut!? jeg trekker ganske mye i skatt jeg da!
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 jeg jobber også de timene ved siden av som utgjør ca 2500 per mnd, og har tabell trekk på det. så der trekker jeg ingenting faktisk i skatt. får igjen det jeg betaler i skatt av osen for det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå