Gå til innhold

Et lite spørsmål til deg mamma til en liten og stor!:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter du selv med store psykiske problemmer?

Er det derfor du kan realitere til den egen barndomme ved å påstå dette?!!

hmm.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

veldig unødvendig spm

Skrevet

Jeg hadde en mor som var hjemmeværende,så det er ingen tanke på min egen barndom nei.Hun er en god mor og overlot oss ikke til andre da vi var små.

Skrevet

ja, men hvis du er en 1969 model så er det ikke rart din mor var hjemmeværende...ikke så mange kvinner som jobba på 70tallet!!!

ikke for å si at du er gammel asså...men du skjønner sikkert:-)

Skrevet

Å herregud, enda en tråd om dette. Det er sikkert 20 personer som diskuterer og 500 som håper man snart er ferdige. Hun koser seg nok gløgg ihjel med så mye oppmerksomhet. La nå damen mene det hun vil, man trenger ikke være enig!

Skrevet

Men da må vel de 500 kunne lage nok nye tråder til å presse ut de 20?

Skrevet

hihihi ! smartingen ..=)

Skrevet

Mammaen til en stor og en liten, kan du ikke bare legge ut innleggene dine under anonym så slipper vi allt dette styret!

Vi må lære oss og respektere at alle er ulike og kanskje prøve å unngå å blåse opp store debatter som ikke har en fasit men flere!!!

Jeg legger alltid ut innlegg som kan provosere under anonym...

Ikke rart det er krig i verden når oss damer i permisjon nesten kan få folk til å vurdere selvmord med trakasering her inne!!!!

Er ikke enig i meningene til mammaen til en stor og en liten selv om jeg sympatiserer med henne! Folk er forskjellig. Respekterer at hun har egne meninger....

Skrevet

TonjeM jeg har enda til gode å trykke på anonym knappen,mener at jeg bør stå for det jeg sier og mener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...