kruta78 Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 1 år siden fødsel. har vondt oppe mellom beina på ene siden(tror det er i bekkenet..?). Spesielt hvis eg går mye, funker ikke så bra med trening heller. Dette er vel ikke sånn det skal være. Andre som har hatt det slik? Noe jeg kan gjøre?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 5 mnd siden, har kjent mest i hofta, aner ikke om det skal være slik eller ei..
suseduse Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 jeg sliter fortsatt, 10 mnd siden.. spesielt av å gå og å sitte på harde stoler. og noen ganger sliter jeg med å sovne på kvelden pga masse smerter hvis jeg har vaska et gulv..orker ikke ha det sånn, husarbeid er jo et mareritt... håper det blir bedre snart, men byner å miste håpet..
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 har ett råd: FYSIOTERAPI;=) eller massasje av sitteknuten og hofte leddet!!! :=) Fikk massasjen 2 ganger pr uke i 6 mnd etter fødsel jeg.. hjalp veldig:=) kan fortsatt kjenne det hvis jeg har trena ekstremt hardt, men da hjalper det å massere og eller strekke hofta/setemuskelen!snart 10 mnd siden fødsel. Trening hjelper også, men IKKE brede bein og kryss av bein...tenker da på aerobic etc.. sykkel er bra! og styrke trening-få program på treningssenter av en kyndig veileder eller personlig trener! Det er verdt det:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå