Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 år siden fødsel. har vondt oppe mellom beina på ene siden(tror det er i bekkenet..?). Spesielt hvis eg går mye, funker ikke så bra med trening heller. Dette er vel ikke sånn det skal være. Andre som har hatt det slik? Noe jeg kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA!! nå er det vare 10 mnd siden siste fødsel men var så smart å gå me dbære meis her en dag... så nå er det flash back høygravid.. er kjempe dårlig!! og jeg som snart skal begynne å jobbe

Skrevet

Jeg vil anbefale en time hos manuellterapeut eller kiropraktor på det varmeste. Jo lenger man går med feilstillinger, jo lenger tid tar det å få ting "på plass igjen". De aller fleste hatt godt av en slik kontroll etter graviditet, fødsel og barseltid.

God bedring!

Skrevet

jeg har det også sånn, men er begynt å bli mye bedre nå. Kan ennå ikke ligge flatt ut på hardt underlag da, så det er jo litt upraktisk.

Skrevet
:( jeg har også det, og det er 1.5 mnd siden jeg fikk snuppa
Skrevet

Jeg hadde bekkenløsning og sleit veldig 5-6 mnd etter fødsel.

Nå kan jeg kjenne det murrer da jeg er sliten,hvis jeg har gått mye eller har bært tung kommer det smerter.

Ikke på langnær slik jeg hadde det,men jeg kjenner det godt.Det er snart 21 mnd siden jeg fødte.

Skrevet

pinlig å gå til fysio når det sitter oppe mellom beina - på innsiden av låret/hoften. hva gjør de??

Skrevet

Dette er jo terapeutene vant med! Ikke pinlig men fornuftig vil jeg si.

Skrevet

Ja, faktisk verre enn under sv. Hadde bekkenløsning. Har spes vondt over symfysen, skal spørre legen om fysioterapi

Skrevet

Har plager med bekkenet ennå, og det er 14 mnd siden fødselen:(

Det er ikke pinlig å gå til fysio/ manuell terapeut. De driver ikke å tar på underlivet ditt! Har gått til fysio-trening et halvt år, og det har hjulpet. Trener i terapi-master, og det er det eneste som ha hatt god effekt! Men pass på å gå til noen som har greie på bekkenplager, det er ikke alle som har. Manuell-terapeut går jeg også til. Hun knekker meg litt på plass. Hjelper noe, men må kombineres med trening...

Men bekkenplager er noe skikkelig dritt:( Gruer meg til neste svangerskap....

Skrevet

hva er symfysen? Må man via lege - eller tar man direkte kontakt med fysioterapeut/manuellterapeut?

Skrevet

Symfysen= mellom beina(he,he et litt penere ord)Ja, du bør gå via lege. Hvis du har henvisning har du krav på gratis behandling.

Skrevet

ja sant:) Da får eg vel bestille meg en legetime. takk for svar!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...