Duracellgirl*prøver* Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Altså i forkant av fødselen?? jeg har en verkende følelse som kommer å går.. i hele "høna"
Turid Laila Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Nei kan ikke si jeg hadde det. Slet med lysken i flere uker før fødsel. Og når fødselen var i gang så slo det seg helt vrang. Var såvidt jeg klarte å gå. Lysken er forøvrig ikke bra ennå, tre uker etter fødsel :S
Duracellgirl*prøver* Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2007 Jeg har hatt fryktelige problemer med lysken de siste ukene, men idag var den sinnsykt jævelig... går greit når jeg er oppreist,men opp fra senga eller sofaen er helt forferdelig vondt.. såpass at tårene kommer.
Turid Laila Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Jepp var sånn det var her og... Og et par timer etter at riene begynte så klarte jeg såvidt å gå.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2007 ok.. takk for svar.. greit å høre noen med erfaringer.. jegføler på meg at jeg ikke kommer til å gå gravid i 9 dager til...men kroppen kan å lure også da.
mamma til 2 små:=) Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 ja men egentlig lenge før..og bare av og til-det er nok bekkene du har vondt i.litt bekkenløsning som er vanlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå