Gjest Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 hvordan var det å få da?Med tanke på så liten baby i sommeren og det?
It's all about me Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Jeg fikk da det kunne regnes i timer igjen av april, så det er da nesten mai. Var en duper tid å få på, slapp å kle på i masse lag og trillet de første turene i herlig solskinn ) Den beste tiden å få på. Slet litt med varmen ut over sommeren siden lillegutt er av typen ekstra ekstra varm, men ville gjerne hatt alle mine på den tiden fordet.
Gjest irismor Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Synes mai var en fin måned å få barn i, men det er vel egentlig alle måneder =)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Har fått barn i midten av mai. Fin med sommeren rett etter:0) Spesielt med tanke på eldre søsken. Lettvindt at de bare kan tre på skoene og løpe ut og sånt!
Line & Sofie05.05.06 Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 fikk selv ei jente i mai 06 og var helt greit. måtte ikke kle på hu så mye og alt. så var egentlig helt greit. og med tanke på bursdag er det supert. er jo som regel ting man trenger rett føre sommeren osv.
Learning to fly Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 Har fått i mars, mai og juni. Kjedelig å bruke mesteparten av sommeren inne og i skyggen, vanskelig å ta med så liten baby på stranda med søsken som trenger pass. Vertfall viss en går alene med de. Men fint fordi de trenger mindre klær, søskene har mye å finne på ute (blir roligere inne da, og mindre sjalusi). Fint med bursdag om sommeren ja, lettere å ha barneselskap i hagen enn inne.) Lurer på februar barn eller tidlig høst barn neste gang, men det er ikke alltid like lett å bestemme
nickoline og supermann Skrevet 24. juli 2007 #7 Skrevet 24. juli 2007 fikk 11 april, så regner med at jeg er i kategorien. sommeren 2006 var varm. det var for varmt til å sove ute, for varmt til å dra på stranda osv........ men vi kosa oss. lite klær og puppen ute i skyggen:)
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #8 Skrevet 24. juli 2007 Ikke fått baby i mai... enda;-) Håper på mai/juni baby nste år, eller året etter. Jeg har en i mars og en i desember og min tredje og siste SKAL være mai eller juni! Om jeg føder 30. april så kommer jeg til å bestikke jordmoren til å skrive 1. mai... haha... *bestemt*
bente69;) Skrevet 24. juli 2007 #9 Skrevet 24. juli 2007 Snuppa her er født 2 juni. Det eneste negative jeg opplevde med å få henne da, var at jeg følte jeg ikke hadde hatt sommer. Hadde en liten depresjon, så de første mnd er litt borte for meg. Slet utover høsten forde jeg ikke hadde hatt sommer, selv om det sies at været var bra:) Så om jeg kunne velge ville jeg hatt mars/april barn, men jeg kan ikke velge.....Har nå prøvd i 27 mnd på et søsken til suppa, nå er alle mnd mer en flotte:)))))
Trine & co Skrevet 24. juli 2007 #10 Skrevet 24. juli 2007 Jeg fikk en lite gutt 1 mai 2006, og den sommere var jo veldig varm, men syntes det var greit. Ok at man da måtte holde seg i skyggen, men selv i skyggen var de såpass varmt at lillegutt trengte bare shorts og tskjorte, og inne lå han ofte i bare bleia.
mamzen =) Skrevet 24. juli 2007 #11 Skrevet 24. juli 2007 jeg fikk baby i mai og syntes det var helt perfekt =) deilig å slippe å kle på en hel haug med klær når de er så små. det har vært litt varmt for han nå når det har vært veldig varmt da,men da får han ligge naken i skyggen,og det er det beste han vet =)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 24. juli 2007 #12 Skrevet 24. juli 2007 Sist fikk vi i august og nå i mai, like greit begge deler.
allergibarn Skrevet 24. juli 2007 #13 Skrevet 24. juli 2007 finnes ikke mer perfekt tid å få baby på. Vi har april og mai barn. Lite klær er mye bedre enn ullklær og stor voksi pose... de lærer å gå om våren de er ca 15 mnd ved barnehagestart, du utvider permisjonen - og får to deilige sommere hjemme!!!
Nyseryllikberta Skrevet 24. juli 2007 #14 Skrevet 24. juli 2007 Har to mai-barn og er enig med "snart ferdig med permisjonen" over her. Med første utsatte jeg til høsten å begynne å jobbe, mens jeg med andremann jobbet noen uker i mai/juni før det var sommerferie igjen. Syns det beste var at det bare var å putte ungen i vogna å gå rett ut når vi kom hjem fra klinikken med de da. Slipper masse klær, være redd for om de fryser osv. Her i Norge trenger en ikke bekymre seg så mye for om de blir for varme...
Septemberstjerna og Martine Skrevet 24. juli 2007 #15 Skrevet 24. juli 2007 Ikke helt relevant svar på innlegget, men... : Jeg har alltid ønsket å få mai-baby. Vi prøvde, men hun kom ikke før i september... Håper vi kan få det til å klaffe ved en eventuell neste gang!
Tommage♀♂ Skrevet 24. juli 2007 #16 Skrevet 24. juli 2007 Fikk i April, så jeg hadde jo en liten baby i Mai da... Det jeg synes var kjedelig var å måtte være innendørs mens alle andre var ute. Ville nok heller fått litt tidligere, eller tidlig på høsten (om en orker å gå gravid på sommeren da...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå