Gå til innhold

Dere som ble igangsatt før termin...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det "vanskelig" å få det gjennom på sykehuset?? Legen min sendte henvisning til sykehuset i går fordi jeg sliter med bekkenet,menssmerter og kynnere hele tiden og legen min syns magen min var så hard og stram når han undersøkte den,øm var den og.. Er det god nok grunn til å bli igangsatt før termin eller må det mere til??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Det er veldig forsgjellig fra sykehus til sykehus.

Jeg hadde lyst til det fordi det var stort barn og redd for å føde. Men fikk ikke bli satt i gang før ei uke etter termin, og det var fordi jeg da var så moden og hadde 3 cm åpning.

Andre gangen ble jeg satt igang 17 dager på overtid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...