Junigull 08 + julispire Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Hei. Nå har jeg det så fint om dagen!! det er en liten stund siden jeg tok opp temaet med sambo, og vi kom i møte med hverandre å starte prøvingen i april 09. Vi kjøpte oss ny bil i september 06, så vi ble også enige om å ikke snakke om noe ny bil før behovet var der; når vi skulle få en liten en. Sambo var lei min prat ang barn, og jeg meget lei hans prat ang bil! han er meget bilinteressert, så det kan bli mye til tider...! så vi skulle ikke snakke om noe av det før det ble aktuelt; april 09.. men så.. sambo snakker nå stadig om barn! han ringte meg på mobilen og la igjen melding på svareren.. han sang "jon blund". det samme hendte i dag, men da var det "bæ bæ lille lam". et stort smil om min min, etterfulgt av latter! På lørdag så vi på film hos mine foreldre. filmen inneholdt bl.a et bryllup, og i det de tok på hverandre ringene, spør min samboer; "skal vi kjøpe sånne til hverandre og?" dagen etter var han veldig opptatt av hvordan type forlovelsesring jeg synes er fine.. om de skal brkes som gifteringer også.. osv.. Tema bil har også kommet tilbake.. han viser meg stadig biler på finn.no som er typiske familiebiler. sier at vi må ha skinnseter for det er enklere å vaske etter å ha hentet møkkete barn i barnehagen osv.. Gjør ikke noe annet enn å smile jeg! hver dag, hele tiden!! samtidig er jeg veldig bevisst på å ike lede samtalene inn på "temaet".. det får han gjøre til jeg ser han tar det med fortrolighet og liker å prate om det.. hvem vet.. kanskje han ønsker å prøve før april 09..! lever i troa nå!!
Miss Misantrop Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Så kjempe gøy å høre. Dette går riktig vei med stormskritt. Har ikke tro på at han holder seg til april 09 nei!!!
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Ja, enkelte ganger hjelper det å ikke ta opp temaet med mannen.. Min samboer ble ye mer gira på å få barn etter jeg sluttet å prate om det. (Han ble lei prat om EL og tester osv osv) Så nå er han skikkelig gira! Kanskje du skulle spurt han om hva han hinter til når han gjør en av de tinga som du beskriver over...? Tipper at vi ser deg på "Bli gravid" snart jeg! ;P
Junigull 08 + julispire Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2007 Tusen takk jenter! er så godt å ha et forum å kunne lufte seg ut i, enten om det er triste dager eller strålende dager - slik som jeg opplever nå! :) :) :) (smiler så fælt at jeg får vondt i smilemusklene snart... ) ååå! er i stor lykkerus om dagen..! Krysser fingrene for at sambo kommer og spør om vi skal prøve snart.... håper jeg lever på denne lykkerusen lenge. lykke til alle sammen! - før eller siden vil det gå fremover for alle - mist ikke motet!!! det ender som regel med et stort SMIL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå