Høstspire 2011 Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Hei. jeg vil påbegynne mitt første svangerskap i september (som forhåpentligvis går=)) Bør jeg bruke EL tester, eller er det bare å ha mest mulig sex? Gjerne et merkelig spm, men må bare spør=) Håper på svar=)
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Hei sommerspire08 :=) Jeg bruker ikke EL tester.. Vi kjører på med sex hver dag fra mensen er ferdig (ca. dag 7) og frem til mensen start igjen...(ca. dag 21) Hvis alt er OK MÅÅ man jo treffe en eller annen gang??!! Eller hur?? Lykke til med hva du velger å gjøre iallefall!! Klem
Mamman til to herlige gutter Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 vi har sex annenhver dag i tilleg til at vi bruker el-tester. tester vi positivt er det sex morgen og kveld :-) vi prøver på nr 3.. lykke til :-)
Høstspire 2011 Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2007 =) okei, så da er det litt opp til hver enkelt? tror jeg tar første prøveperiode i september uten el. tester og ser hvordan det går=) Takk for all hjelp=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå