Gå til innhold

hva er det med folk som kaller ungene sine....

Anbefalte innlegg

Skrevet

ken

roy

og snørkfrøken som var i en tråd her?

tenker ikke foreldrene på m obbing og sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha. Skjønner ikke helt hva Ken og Roy har å gjøre i samme kategori som Snorkfrøken da ;)

Skrevet

snorkfrøken?? det kan da umulig være noen som kaller barnet sitt det?

Skrevet

Ja, er jo noen navn som er mer belastet enn andre... noen navn som man bare tenker at det MÅ jo være en frekk liten unge... Jeg tenker det når jeg hører Jimmy, Tommy, Ronny, Johnny... den type navn...

Skrevet

Vet om ett barn som heter Solan... synes det er kult jeg ;=)

Skrevet

Eddie er også et slikt navn.. det verste jeg vet om

Skrevet

Er det ikke inn med spesielle navn da? Sikker på at gutten min blir erta for at han heter noe helt vanlig og kjedlig! Men ken og roy er da helt vanlige navn det? Kan komme på hundre andre jeg synes er rarere ihvertfall!

Skrevet

snørkfrøken tviler jeg på er et godkjent navn i norge..kan jeg aldri tru

men hva er så galt med ken og roy?

Kjenner flere med de navna der..og de er absolutt ingen mobbeoffer..

Må si jeg har hørt mye værre navn en ken og roy..synes ikke de er så ille jeg da..

Skrevet

Etter nye anvneregler kan man nå kalle ungene de rareste ting..

Desverre.

Skrevet

Håper inderlg at den ungen slipper og hete det, huff stakkars...

Skrevet

Snørkfrøken må jeg innrømme er spesielt. Skjønner ikke helt hva navnene Ken og Roy har med det å gjøre men du tenker kanskje på at du tenker det er belastende navn. Og det synes mange om navnet til sønnen min også, som altså er Kevin. Jeg mener personlig at det er personen som skaper navnet og ikke omvendt. Tror ikke på at man havner på skråplanet fordi man heter Tommy eller Ronnie. Når det er sagt, velger nok alle foreldre de navnene de synes er finest til barna sine og alle har ulik smak (Gudskjelov for det)

Skrevet

Hey, jeg syns faktisk Roy er et fint navn jeg....!

Skrevet

samboeren min heter roy og han er en skikkelig kjekk fyr...hehe

ikke kriminell engang...hehe

Skrevet

Nei gud hun heter faktisk snørkfrøken stakkars lille jenta. Så jo litt snørk ut hun dama da.. nei nå var jeg stygg.

Skrevet

Haha.. en liten keiserinne som skal hete snørkfrøken.. tror den familien har god humor jeg ;)

Og når det kommer til navn, vi har såååå forskjellig smak, og vi får heller godta det og takke for at vi ikke er like.. da hadde det blitt ENDA flere med samme tradisjonelle navn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...