Gå til innhold

akupunktur å stripping i dag jeg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hæli assa..... super deili å vite at alt er klart der nede, 2cm strekte hun meg til så da er vi jo på vei, hehe, opptimist jeg da... termin i morra så dette er stas.... kan skje når som helst nå... er så spent... gleder meg til å se lille tuva mi!!!

er så glad ville bare dele med dere:-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott! Kanskje babyen kommer snart da! Masse lykke til!

Skrevet

Ble strippet 11 juli jeg og hadde FØR stripping 2 cm åpning. Sitter nå her enda med magen mellom knærne... Var jo superoptimist da, særlig siden proppen gikk dagen etter, men det skjer jo fortsatt ingenting. Har maserier eller kynnere (vet ikke helt forskjellen) hver ettermiddag. Men de fører aldri til noe.

Uff, ble bare syt dette. Send over litt fødestøv om det skjer noe med deg snart. Håper for din del at du havner på føden i kveld/natt. Lykke til!!!

Mener ikke å ta motet fra deg altså..

Skrevet

Kjenner igjen den opplevelsen, ja... Nedtur!

Skrevet

sikkert litt forskjell siden jeg har termin i morra, å det er en stund til dere... ble du strippet 11 juli, så har du termin 1 aug, er ikke det litt til da.... jordmora mi ville ikke gjøre det før i dag... jaja... jeg håper jeg... rykker å napper her nå så... må bare få det til å bli litt regelmessige så jeg har noe å si på føden... hehe... gøy dette.. gleder meg jeg... kommer jo uannsett 8 aug... hehe.. siste frist da liksom. ehhe

Skrevet

Jeg ble strippet osv like før termin, men gikk en uke over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...