snurrebolla Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Har vært så skikkelig kvalm det siste døgnet.. og det er faktisk nesten første gang jeg er kvalm i det hele tatt i svangerskapet. Har termin i morgen. Noen andre som har opplevd kvalme sånn på slutten, og evt. tips til å bli kvitt den?? Får jo ikke sove om natta
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Har 2 dager igjen og har slitt med kvalme et par netter, men heldigvis ikke måttet kaste opp. Har ingen råd dessverre, tipper det er fordøyelsen som sliter litt i liggende stilling og at det er trangt om plassen der inni.
lallu, fikk jente 25.juli:) Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Er vel sikkert litt forberedelser til fødsel kanskje... Jeg har vært kvalm og uvel i 2 uker nå... Har 10 dager igjen til termin... Begynner vel å bli trangt inni der også, så alt er vel skviset sammen....
snurrebolla Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2007 Takk takk.. godt å høre at det er andre. Ganske plagsomt, men en trøst er jo at fødselen nærmer seg. Blir spennende å møte den lille.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Er nok ikke den eneste nei. Jeg har og begynt å bli kvalm. Det kommer og går som det passer seg og jeg har egentlig ikke funnet noe som hjelper mot det desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå