Gjest Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Holder på å få samtlige visdomsjeksler på en gang og har skikkelig vondt i den ene nede. I tillegg kjennes det ut som om jeg begynner å få betennelse i tannkjøttet og nedi halsen under tanna... noen som har noen råd for å få bort vondten? må vel komme meg til tannlegen hvis det ikke går bort men vil IKKE det hvis det bare er vondt fordi tanna kommer ut...
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Har hatt det samme problemet. du må til tannlegen for å få bort "vondten" ja. trekk de alle sammen.. wæææh, hater mine!jeg har tre igjen.. snart to. heh!
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 kom deg til tannlegen..du vil vel ikke ende opp med at du får betennelse og at det blir 10 ganger verre...blæææææ men du kan ta paracet;)
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 uff, ja det er vel betennelse på gang siden det bare er den ene det er vondt i... de andre går helt fint... faen altså, hater å trekke tenner. har trekt 16 eller noe fra før - 12 melketenner og 4 vanlige, fordi melketennene ikke ville ut og det er ikke plass i munnen min... så noe visdomsjeksler er det ihvertfall ikke plass til. jaja, får ringe tannlegen i morgen da og få meg en time. betale i dyre dommer og alt... uff...
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 får opp mine nede nå og det er veldig ømt/vondt når de kommer opp. Kan ikke fjerne de før jeg har født for jeg må bruke en bedøvelse som fremkaller rier så mine får værsegod å oppføre seg
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 oj ja men da er det vel bare å trekke... jeg tar med glede imot den sprøyten jeg hvis jeg føder av den,.. ihvertfall om en måneds tid =) hehe. men må ihvertfall vente til den er helt ute før jg får gjort noe må jeg ikke?
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #7 Skrevet 24. juli 2007 trenger ikke det, de lager bare ett snitt i tannkjøtte og trekker den:)
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #8 Skrevet 24. juli 2007 ååååh, oki =) må vel få gjort det etter fødselen da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå