Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 har hatt "rier" nå hver dag siden fredag men dem stopper opp etter noen timer. er nede i 5 min mellom. men i dag har jeg hatt mere konstant vondt i magen og ryggen og hatt vonde kynnere. det stikker og river noe veldig oppi der liksom pluss at nurket har vært veldig veldig aktiv. har også hatt en del slim i dag men ikke med blodspor. har termin på fredag. hva hadde dere gjort...
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Det er vel bare å ringe føden å høre med dem. Jeg har sikkert snakket med dem 10 ganger der inne pga rare murringer og menssmerter og stikkinger.. Og jeg er 2. gangs......
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Ring du! Kanskje du kan komme innom for en sjekk og se om det er noe på gang? Lykke til!
nr 2 i oktober? Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 ingen grunn til å vente med å kontakte dem. de er til for oss...
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 takk for svar jenter.. alltid så hjelpsomme:):) får ringe og høre med dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå