Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 er det vanlig og få mørke hår rundt navelen,å går di bort etter fødselen da????jeg har nemlig fått det tror jeg!!!!!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 ja, har fått noen jeg... sies at di går bort/lysner etter fødselen...=)
gravid me nr 8 :-) Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 d er visst vanllig sier di å di forsvinner etter fødselen har jeg forstått:)
MC81 Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Er helt vanlig, er en reaksjon på hormonene, men husk å IKKE barbere der da blir det bare mere og fortsetter og vokse etter fødselen. Vil du ha det bort så napp det bort med en pinsett eller klipp det bort!!
Sandie Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Jeg har fått mye hår på magen. De er lyse da.. Men allikevel er det ikke så moro og ha!
Nyttårsgull i den store magen Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 Heia, Jeg har også fått masse svarte hår på magen. Rart å se alle endringene som finner sted..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå