Gå til innhold

MÅ HA SVAR!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

er det vanlig og få mørke hår rundt navelen,å går di bort etter fødselen da????jeg har nemlig fått det tror jeg!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, har fått noen jeg...

sies at di går bort/lysner etter fødselen...=)

Skrevet

d er visst vanllig sier di å di forsvinner etter fødselen har jeg forstått:)

Skrevet

Er helt vanlig, er en reaksjon på hormonene, men husk å IKKE barbere der da blir det bare mere og fortsetter og vokse etter fødselen. Vil du ha det bort så napp det bort med en pinsett eller klipp det bort!!

Skrevet

Jeg har fått mye hår på magen. De er lyse da.. Men allikevel er det ikke så moro og ha!

Skrevet

Heia,

Jeg har også fått masse svarte hår på magen.

Rart å se alle endringene som finner sted..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...