Gå til innhold

Hva lukter fostervann? (obs - litt ekle detaljer!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i går og i dag merket noe merkelig som kommer ut der nede. er ikke så veldig mye men nok til at trusen blir våt og må skifte flere ganger for dagen. Kan jo alltids være sæd, men syns det er for tyntflytende for det. Dessuten lukter det helt merkelig. egentlig ganske kvalmende... lukter nesten som en blanding mellom sperm og menstruasjon, men ikke så sterkt... har aldri hatt noe rar lukt på utfloden og sæden til sambo lukter ingenting så syns det er litt rart jeg... kan det være fostervann?

er 33+0...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror heller det er utflod. Fostervann lukter vel mer søtt eller ingenting. Har ikke hørt at det lukter vondt og det gjorde ikke mitt sist når det gikk. Men er du usikker kan du jo ringe føden.

Skrevet

Hei!

Det første jeg tenkte på da vannet gikk var at det luktet sæd av det, så det kan godt være fostervann.

Ville ringt føden og sjekket det opp jeg.

Skrevet

Ok, det høres jo bra ut, er ikke klar for fødsel helt enda... kan jo kanskje være litt sæd som har vært "innelåst" da? for det begynner jo å lukte rart etter en stund... får håpe du har rett da =)

Skrevet

Ring føden om du er usikker. :)

Men fostervann lukter veldig søtt, husker jeg gikk og snuset på nurket sist. :P

Skrevet

hm får se om det kommer mer da, og ringe dem hvis det gjør det =)

Skrevet

Luktet ingenting av fostervannet mitt, men det skal sies at det er vanlig med masse utflod mot slutten. Jeg trodde vannet gikk en gag i uke 35, men det var bare tyntflytende utflod..men det luktet ikke noe av det da..

Skrevet

jeg syns det lukter litt søtt-ikke ekkelt....men jeg må si at av og til kan alles sæd lukte ekkelt..ikke sånn rett etter utløsning men når det ligger inni der og kommer ut etter timer lukter det helt jævlig av og til....

så grusomt at det er sjelden min får lov å komme inn i meg pga jeg føler meg ikke helt rein før 3 dagen etter:=)

kommer sikkert an på hva han har spist eller hvor lenge det går etter alt er ute...

Skrevet

ok... ja kanskje det bare er sperm... for det begynte vel i går morges og vi hadde sex kvelden før, og når man ligger får det jo ikke sjansen til å renne ut skikkelig... hehe men rart det fremdeles renner. ja vi hadde jo sex i natt da men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...