Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 er det vanlig å være litt "øm" i nederst i magen når man er gravid? er 15+2 og kjenner det ganske godt om natten... er litt redd for at noe kan være galt... også lurer jeg på om det går ann å få kjøpt sånn apparat som jordmor brukte for å høre hjertelyden noe sted?!
Athina' Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Er øm jeg også, men det er nok normalt :-) Du kan kjøpe det på www.babywatcer.no eller på finn.no
Athina' Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 www.babywatcher.no herregud det var den skrivinga da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå