mammasgo`jente Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Er det farlig? Hun er 4 mnd og har bæsjet og bæsjet i hele dag. Veldig tynnflytende avføring. Er litt mer sutrete enn vanlig, men ellers fin form. Men jeg blir litt bekymra... Ringe legen liksom, eller skal jeg bare se det an? Hun er forresten 4 mnd og får kun morsmelk. Har ikke villet drikke noe ekstra i dag.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 MInien min har hatt diare i en uke nå.. han får tenner..endelig har det stabilisert seg litt nå da.. det er ikke bare vann lenger,,, han er snart 10 mnd og spiser vanlig mat.. Bare amm du o se ann ett par dager.. det ville jeg gjort i hvertfall:=)
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Blir det ikke bedre innen ett par dager drar du til legen. Dra også til legen ved sterke magesmerter, endra allmenntilstand eller dehydrering. Og diareen kan komme av noe du har spiste, så vær obs på matvarer du eventuelt nylig har tilført til deg selv. Og blir hun sår i stumpen anbefaler jeg aloe vera, potetmel, inotyol og talkum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå