thea07 Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 jeg så deg på trikken i oslo i går og du satt og holdt rundt en mørk gutt med gult skjerf rundt hode eller noe. er det den nye flørten din?
Mamsen86 Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 HVAAAAAAAAAAAA????????? Hahahahahaha, nå tror jeg at du har blingsa noe inn i granskogen, kjære deg!!! Jeg tar for det første aldri trikken, jeg bor ikke noen vei der trikken går! *LeR* Og for det andre så har jeg aldri sett min kjære med noe gult skjerf på huet! Så der har du nok tatt feil! =)
Gjest Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Det er det dummeste jeg har hørt Mami... Jeg ser deg på trikken hele tiden... Og da sitter du der enten sammen med en mann med gult skjerf på hodet eller en med blått skjerf på hodet... Også sitter du alltid i lange støvletter og lårkort skjørt... Forskjellige menn hver bidige dag.... Men de har alltid blått eller gult skjerf om hodet... Noen ganger har du en elektrisk tannbørste i hånden din og, hvor du har fått tak i den... Det aner jeg ikke.
Mamsen86 Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Drittdame! *LeR* Du skal nå da bare holde munn, du som sitter i buskene å spionerer på meg! Griserotte! Og for å si det sånn, den elektriske tannbørsten min er MYE bedre enn.. *Kremt,kremt*.. En viss ting du fant i en viss skuff! *Trommevirvel* Im good, dont fuck with me sugahplum! Og når det kommer til disse gutta mine.. Avtalte vi ikke at det skulle være en hemmelighet? Disse gul og blåe bandittene mine fra Crips og Blood-gjengene skulle ikke være allemannsvite! Utilgivelig, rotta - UTILGIVELIG! ='(
Nattegutt og Mamman Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 Hahhahaa, du er morsom!! *leer*
Gjest Skrevet 18. august 2007 #9 Skrevet 18. august 2007 Hahaha... Fant i en skuff ja... Vel, jeg fant for øvrig en ny en nå nylig... Det var verre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vet ikke om jeg burde si det til deg, du kan bruke det imot meg.. Og jeg liker ikke tanken... Men pytt sann, jeg har noe på deg og! Jo, det skulle være en hemmelighet. Men jeg blir så oppgitt... Det er greit om du hadde holdt deg til 2 om dagen, men du driver på med alt fra 10-30..... Skjønner ikke hvordan du får tid til det, virkelig ikke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå