Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Jeg er enig med at hvis et lite barn, baby bytter sovested titt og ofte, flere ganger i mnd mellom foreldre, besteforeldre, kanskje venner eller ei tante m.v skaper urolige, utrygge barn. Evt. depresjon i eldre alder. Disse barna synes jeg synd på. Kanskje foreldre er skilt og bytter partner, derfor bosted i hytt og pine... Men mener du virkelig, at hvis eks. min baby på 4 mnd. sover 1 natt i mnd hos sin trygge bestefor...at han da står i fare for deperesjoner i ungdomsåra.... Sammenligner du disse to tilfellene????? Jeg som som sagt enig idet første....
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Tror ikke at han tar skade av en overnatting,men titt og ofte ja.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Men når mener du det er "ok" at barnebarna sover hos besteforeldre???
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Hvis en trenger avlastning fordi en ikke har oveskudd nok til å gi babyen det en trenger,så ser jeg det som positiv at en kan be om hjelp.En må jo veie fordeler opp mot ulempene det kan gi. I oversikte jeg refere til,sier den en liten overnatting ved 6 mnd alder,skal det være mer enn det at det blir langt på dag,synes jeg barnet må være nære et år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå