Gå til innhold

Jeg tok en Britney og er gravid igjen!!

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

Jeg skal ha barn nr.2!! lille jenta mi er bare 9mndr.og kjempegod. Jeg kan nesten ikke vente til Mars.. Herregud det blir tett dette her.. men gu' saa herlig!

Jeg tror liksom det er enda en jente.. haaper nesten det ogsaa.. er ikke gutter mer stress ettersom de blir stoerre ?

hi hi, maatte bare dele nyheten med dere!! Det er lenge siden jeg har vaert inne her paa bim. savner det litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere som er som deg her... :) Gratulerer!

Har en sønn på nå 10,5 mnd, neste kommer i desember.

Gutter er muligens mer slitsomme i en periode av livet, men hjemme hos oss var det jeg som tok kaka når jeg var en 13, 14, 15 år gammel. Helt jævlig å være i hus med :D

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Gratulerer så mye!:-)

Har selv ei godjente på 9 mnd, og er selv gravid med nr 2, men har termin allerede i september, så det er snakk om 2 ekstremt tette!:P

Finnes et eget forum her på dib for de med 2 tette...pseudotvillinger. Er litt liten aktivitet, så nye medlemmer er hjertelig velkomne!

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

he hee.. wow.. ja du vil faa det travelt.. som alle sier :) Allerede i September!! wow

Skrevet

Gratulere så mye.

Gullgutten min er snart 8mnd og hvis legen gir meg grønt lys når jeg er hos henne om en månde,så blir det prøving på en baby til her i huset også. Hun har frarådet meg det til nå,siden blodprosent er lav og jeg ikke har jernlager.Håper at blodprøvene er mer positive neste gang.

Skrevet

Gratulerer så mye!

Det blir sikkert slitsomt ja, men tenk så mye glede! Det er jo nettopp da man lever livet, når man står midt oppi det ;0)

Kunne gjerne tenke meg å bli gravid igjen kjapt jeg, men må nok inse at jeg ikke er klar for nummer tre rett etter nummer to.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...