Gå til innhold

For eller imot styrker i Afganistan (og andre steder)?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Definitivt for!

Vi skylder Amerika å stå på deres side, og trenger dem på vår.

Skrevet

Jøss er det virkelig noen som er interessert i slikt her inne? Godt å se!!!

Jeg for min del synes Norge ballanserer på en knivegg om dagen..., eller de har gjort det en tid. Vi skal være enige med alle og samtidig ta oss den frihet å kunne snakke til andre om vi er uenige. Tror kanskje USA begynner å bli litt lei prektigheten vår! Husk; vi er liksom ikke hunde prosent med, bare på visse vilkår og i noen områder...... Er veldig usikker på hvilken nytte vi vil ha av USA slik tingenes tilstand er i dag jeg. Men at de har bruk for oss nå, JA. Nå kriger de snart i alle retninger, så de trenger vel enhver fotsoldat, fly og båt.... Ikke for at vi har så mye å stille med, men alle monner drar....

Skrevet

Tror nok jeg er over vanlig interessert i Afghanistan. Har hatt sønnen min der i 4 mnd, Som soldat. Og mener vel at de som er for, også må være forbered på at sønnen eller mannen deres drar ut. Og fremdeles være i stand til å støtte opp om at vi skal ha styrker der. Han kunne vært der nå, men ombestemte seg. Kan ikke si jeg er lei meg for det.

Skrevet

Jeg er for norske NATO- og FN-styrker, men ikke på USAs premisser.

Skrevet

Enig med deg prækas! For min del har det en altfor stor pris om jeg skulle sendt noen av mine kjære nedover. Jada, man kan bli skutt på åpen gate i Oslo også og alt det der, men det er virkelig ikke bra i bla Afganistan om dagen og jeg unner virkelig ikke noen av mine nærmeste den "opplevelsen". Har for øvrig kolleger som jobber der nede. Alltid noen som er nedover. Synes det er ekkelt nok jeg :( Til tross for at jeg faktisk en tid vurderete det selv for å "oppleve noe annet". Tok til fornuften om man kan kalle det det.

Skrevet

Men NATO er jo USA. De skriker og vi andre hopper..... Også er norge litt sære oppi det hele innimellom, men alikevell ser det ut for at NATO fungerer slik

Skrevet

Er vel egentlig for , selv om det ikke var like lett å beholde den holningen når min egen lillebror har vært der nede. Han kom hjem for 2 uker siden , og var heldigvis like hel...

Han mistet en han også er kollega med her i norge der nede...

Ikke moro når moren min har tårer i øynene når hun snakket om han og etter han hadde ringt heller.

Skrevet

Men som han selv sa , det erjobben hans som han frivillig har valgt.

Skrevet

Om det skulle skje noe i Norge er vi helt avhengige av NATO. Så vi må liksom hoppe når nato/usa sier hopp.

Jeg er helt klart for norske styrker i utlandet.

Har selv vært ute, og vi mistet en av våre.

Ufattelig trist når det skjer, men det er desverre prisen også vi må betale.

Gjest irismor
Skrevet

Vel på en måte for. Men ikke for å krige for en "triggerhappy" amerikansk president. Mener at Bush kriger nok litt for å bevise at han er like god som pappa og Clinton.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...