Gå til innhold

Trenger sårt hjelp til navn på gutt nr 3!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en Martin og en Henrik fra før.

Vi vurderer Oliver, Hans Christian (HC) og Theo. Men ingen 100% følelse for disse heller.. Nærmest er vel HC (hans christian), men er det ikke dumt med dobbeltnavn på nr 3, når de 2 første ikke har det?

Alle forslag mottas med takk, kanskje fortrinnsvis guttenavn med H eller M..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lars

Anders

Håkon

Herman

Skrevet

Tror ikke det har noe å si, vi er fem søsken og navnene våre har blitt kortere og kortere, vi tre første har dobbeltnavn, men med reduserende antall bokstaver, fjerdemann har dobbeltnavn som er ett på en måte men siste har bare ett :)

Hans Christian er jo ett fint navn da, og det kan jo skrives veldig kort HC, ikke dumt når de blir eldre og skrive lei :-)

Skrevet

Håvard

Heike

Mats

Skrevet

Yosef, det liker jeg.. Hvis du har tenkt på Oliver ville jeg valgt det, har vært inne på samme tanken for noen uker siden selv med det navnet. Jeg er nr 1 i rekken av søsken, og vi har alle to navn.. Så jeg ville gått for likhet :)

Skrevet

Kristian

Anders

Fredrik! :D

Dette er navn i samme gata ihvertfall! :D De klinger bra ilag! :D Synes du skal holde deg til 1 navn på sistemann også jeg! :D

Skrevet

Mathias

Mikael

Marius

Morten

H var vanskeligere.. Hehe... Da er det bare å slå opp i navneboka... :P Kunne gjort det å skrivi opp mye her, men smaken er som baken, delt i to... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...