Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Er det mange av dere som ikke hadde fått mage i uke 15, jeg har ikke det og er redd for at alt ikke er som det skal... huff.
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Første gang hadde jeg ikke heller no særlig mage i uke 15. Ble bare fryktelig oppblåst mot kvelden, og da kunne jeg se gravid ut.. Nå fikk jeg mage TIDLIG, så her har jeg mage som i uke 26-28 med førstemann, selv om jeg er 19 uker på vei idag...
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 hadde kun sånn "bilring" mage.. men er trent og er vant til å se muskler.. så for meg så var dette mage, men den ordentlige kom vel rundt 18-20. så ikke tenk på det!på UL hadde jeg så vidt mage husker jeg...
GuriGuri Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Jeg er snart 15 fullgåtte uker og har fått kjempe mage........wæææ Tror det varierer veldig så du skal ikke bekymre deg;-)
Tussa og Sofie Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Fikk ikke gravid mage før etter uke 20. For noen førstegangs tar det lang tid, kommer an på hvordan du er bygd også vettu ifht hvor mye det synes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå