Gå til innhold

Meny til dåpen!?


Matja

Anbefalte innlegg

Er det noen som har hatt dåp enda?

Jeg skal ha dåp 5.august, og tenkte å servere sommerskinke med poteter og grønnsaker, ingen dessert, men kaker og kaffe etterpå.

Jeg syns det blir så mye styr med koldtbord selv om det er det jeg egentlig vil, men så får jeg så mye besøk og da vil jeg ikke bruke tiden på å lage istand så mye forskjellig...

 

Hva skal dere gjøre/ gjorde dere?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal bestille koldtbord.Enkelt å greit.Koster jo litt da,men jeg gidder ikke lage til noe selv.Skal ha kaker og sånt ettrpå som vi lager selv.Skal dere ha d hjemme eller ute`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bestillte smørbrød denne gang. Veldig lettvint! Hadde middag i forrige dåp, det var mye mer pes... Måtte ha folk på kjøkkenet mens vi var i kirken, ut og inn med fat, masse oppvask osv osv. Nå bare satte vi fatene med smørbrød på bordet, og det var det=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer også til å bestille mat til dåpen.

Tenkte å bake noen kaker selv, evt spørre mamma og bake hjelp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det hørtes veldig godt ut jeg:)

Skal selv ha koldtbord, men er så heldig å ha snille foreldre og svigerforeldre som skal lage en del av maten, så bestiller vi resten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vi hadde selskapet ute, 5 retters middag. Synes det var deilig å slippe og ordne det selv. Men vi var der dagen før og pyntet selskapslokalene, så vi fikk satt vår personlige preg på det. Hadde kaker og kaffe i samme lokalen, og avsluttet med enkel kveldsmat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde hurramegrundt dåp med første mann og det var så mye stress så vi tok det veldig lett denne gangen..

Vi grilla:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde koltbord. Det ble levert ca 1 t før gjestene kom, og jeg hadde folk som hjalp til med å dandere bordet slik at jeg kunne ta megav småen. Lagde 3 kaker selv, og så lagde min stemor og svigermor hver sin. Veldig greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...