Fisk_80 Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Hei! Jeg verker i det ene brystet og lurer på om det er begynnelse på betennelse. Har prøvd å håndmelke for å få ut mer. Jeg så da at melken i dette brystet var mye gulere enn det andre.. Jeg er ikke så flink med pumpen, og guttungen er vekke et par dager for at jeg skal kunne jobbe med skole. Han er den eneste som klarer å tømme:( Går det an å få medikamel behandling eller må en bare masere og på den måten prøve å åpne kanalen igjen?? Vet jeg er på feil forum, men lenge siden jeg var aktiv her og har ikke ordnet meg konto på dinbaby...
Stor_smil Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Heisann.. det er ikke sikkert du har en begynnende brystbetennelse, men ta symptomer som harde!! bryst og feber alvorlig.. det kan være tegn på besytbetennelse. Du kan forsøke å dryppe litt melk ned i en bomullsdott, dersom melken forsvinner ned i bomullsdotten er det mest sannsynlig ikke brystbetennelse, men legger den seg oppå, bør du gå til legen. Der sender de prøve av melken og området rundt til dyrkning, samt tar blodprøve av deg Lykke til.. får håpe det bare er melkespreng (det kan gjøre fryktelig vondt det også!!!). Prøv å ta deg en varm dusj og massere melken ut... VARM dusj!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå