Gøril og Jesper :) Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Jeg var hos legen i dag, for å sjekke om jeg var moden (dette for i gangsettelse). Han sa at jeg var relativt umoden enda, men at han kunne få inn en finger.. Vil det si det samme som en cm åpning? Kan det skje av seg selv før neste ons? (det er da jeg skal settes i gang) Jeg vil jo så gjerne få ut lillegutt NÅ. Men det er vel ingenting jeg kan gjøre som kan hjelpe på? Tiden står jo helt stille, så jeg har lyst til å fylle den med så mye jeg kan, slik at den kan gå litt fortere, og vi får møte vår kjære gutt. Noen som har noen tips? Beklager så mye at jeg maser på dere...
@nne p@ l@nne Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Det er jo vanskelig å svare på for det er jo så veldig individuelt. Men for min del har jeg gått fra å være umoden til og føde på 2 dager, og da var jeg førstegangs. Det var også helt uten og prøve diverse kjerringråd og uten og ha sex. Men må jo legge til at jeg var noen få dager på overtid da.
~Maja Mor~ Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Hei Gøril! Jeg hadde en undersøkelse pga det samme for 3 uker siden. Hun sa til meg at hun så vidt fikk inn en liten negl og det betydde at det var ca 1/2 cm igjen av livmorhalsen. Så den var nesten flat. Slik har jeg forstått det..... Har vært på 2 kontroller etter det, men de har ikke undersøkt meg mer, så jeg vet ingenting om fremgangen hos meg. Lykke til med alt du har foran deg! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå