Koala *g07* Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Hunden min skal avlives i kveld Han bor med min mor, han har virket syk en stund, mager og drikker masse, pusteproblemer, og blir snart 12 år. Så vet det er for det beste for han. Men, huff, er så trist uansett Stakars hunden min
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Dyr blir jo et familie medlem så når dem dør er det trist, vet veldig godt hvordan du har det.
♥2 små gull♥ Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Uff... jeg venter på denne dagen jeg og, vi har en gammel hund som ikke kommer til å ha det bra så mye lenger. Så fort hun viser tegn til å ikke ha det godt lenger tar vi henne, og jeg tenker på det hver dag og gruer meg noe forferdelig til den dagen kommer. De blir som et familiemedlem, er utrolig hvor glad man blir i disse dyrene. Føler virkelig med deg. Klem
Koala *g07* Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2007 Ja da var det over, nå har han sovnet stille inn. Til trøst mente dyrlegen at vi hadde tatt rett valg. Blir så tomt uten han, men han har det godt nå da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå