Mamma`n til turbo Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Datteren min er på ferie med pappaen og tenkte da å få ordnet litt ting rundt i leiligheten. Har lyst til å legge fliser over kjøkkenbenken og lurer på om noen her har gjort det før? Det er strie på veggen fra før, må det sparkles over? Er middels flink med slike ting, hehe..
lenej :o) Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 nei, er ikke vanskelig. men ville nok revet unna striene da.. uansett.. klart du kan legge oppå, men hvorfor? tror ikke du trenger å sparkle da, så lenge det er flatt da..
Mamma`n til turbo Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2007 Ok, takk for svar:-) Da blir det fliseinnkjøp i morgen
olla Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Jeg og min far la fliser over 2 kjøkkenbenker på kjøkken. Var ikke vanskelig i det hele tatt!! Du får det du trenger når du kjøper fliser. Og dyrt var det heller ikke!! Fikk flisene til -25 %, og med lim og kryss og alt, kom det på 1200,- og fint ble det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå